17. 10. 2011

ZOUKTIME kongres v Brně 2011 - reportáž

Kdo tam nebyl, o hodně přišel. Tak skvělou akci nikdo z nás nepamatuje. Hrozně dlouho jsem tuto reportáž odkládala, protože jsem nechtěla nikomu z nás kazit ten krásný pocit, který v nás zůstal. Bála jsem se, že ho naruším. Nejraději bych už ani nic jiného nepsala, protože každý, kdo tam byl, má mnoho krásných vzpomínek, osobních zážitků a také spousta fotek a videí. Tak alespoň pro ty, kteří tam nebyli, pojďme společně zavzpomínat a připomenout si nejdůležitější okamžiky.

Přišel pátek s velkým "P" a já věděla, že plán na víkend je jasný. Připravovala jsem se na tento víkend celkem dlouho. Podařilo se mi z práce vypadnout i dřív, abych vše v pořádku stihla. Sbalit, zajistit psa, vyzvednout Katku, pak Lenku a frčely jsme. Do Brna jsme přijely něco kolem půlnoci. Ubytovaly jsme se, převlékly a jely jsme na párty. Opět jsme měly docela legraci při hledání místa, kde se párty uskutečňovala. Ale problém nebyl v organizaci, nýbrž v naší GPSce. Chvíli jsme bloudily, ale nakonec jsme to našly. Byl dress code. Přijít v barvách své země.

Říkala jsem si, jak půjdu určitě brzy spát, protože jsem unavená a ráno se vstává na workshopy, tak ať jsem fit. Mám malé doporučení. Když jdete na zouk párty, raději si nic neříkejte. Nedodržíte to. Vyhnete se výčitkám svědomí. Na hotel jsme přijely ráno v půl šesté. V šest jsme šly spát a v 10 jsme vstávaly, abychom stihly snídani do 11:00 hodin a přijet také včas na workshopy. To první jsem stihla, to druhé ne. Ale jen o půl hodiny.

Seznam všech lektorů v rámci Zouktimu:

Adilio Porto a Nadine
Freddy Marinho a Andressa Castelhano
Berg Dias a Bella
Braz Dos Santos a Patricia Cruz
Renato Veronezi a Babi Pacheco
Natasha a Gilson
Xavi a Laura
Papagaio a Laia
Pasty a Eva
Leo a Layssa
Solange Días
Getulio a Sanna
Jamba a Lili
Sula Goméz

Za některá poskytnutá videa děkuji Zdeňkovi Kabátovi.

Sobotní workshopy jsme všichni ve zdraví přežili. Atmosféra byla skvělá, i když byli všichni unavení. Dokonce v hlavách zůstalo i dost informací, které jsme pochytili. A já se už nemohla dočkat večerní párty. Měli jsme dress code. Zněl jasně. Třpytky a veselé brýle.

Zapomněla jsem zmínit, že párty byly v obrovském prostoru. Skvělá akustika, hooooodně prostoru. Bylo nás tam hodně, ale pořád bylo místo k tancování. O něčem takovém se nám v Praze může leda tak zdát. Trošku tam vázl bar, ale slečny na baru byly velmi milé a snažily se, co mohly.

V sobotu se nám představili lektoři v plné parádě. Nejen, že někteří z nich pro nás měli supr představení, ale dokonce si mezi sebou střihli taneční battle. Bylo to skvělé. Nakonec si zatancovali i českou polku. Bylo velmi zvláštní vidět světoznámé tanečníky tančit polku. Nedali se však zaskočit. Skotačili tam jako rození češi! Pro mne osobně byl velikým překvapení dvojice Getullio a Sanna. Pro mne neznámí tanečníci, ale určitě dobře, že tam byli, protože rozhodně měli co ukázat. Vůbec výběr lektorů na tomto kongresu byl velmi podařený. Sešla se tam skvělá parta lidí a moc si to tam všichni užili.

Spát jsme šli opět ráno v šest.

Neděle byla horší. Únava ze všech vyloženě stříkala, ale nedali jsme se. Vydrželi jsme až do konce. A na večerní párty jsme to opět rozbalili v plné parádě.

Fakticky to byla obrovská pecka. Kterou ani já nedokážu dodatečně vystihnout, abych Vám naše zážitky přiblížila alespoň z desetiny tak, jak jsme je skutečně prožili. Ale víte co? Přijďte příští rok a uvidíte sami.

ZOUKTIME! 2012 - 3rd ZOUK & LAMBADA congress in BRNO, Czech Republic


Za ty krásné chvíle můžeme všichni poděkovat naší skvělé a bláznivé manželské dvojici Luďkovi a Pavlínce Lužným. Jste nejen skvělí tanečníci, výteční organizátoři, čehož jsme byli všichni svědky, ale také skvělí lidé. Kteří si dokážou lidi kolem sebe získat svou skromností a dobrosrdečností. Děkujeme, že to pro nás děláte!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat