16. 1. 2012

Reportáž: Hip Hop versus Latino!

Ano, vidíte správně. Zase jsem u všeho byla a všechno viděla. A můžu s naprostým klidem říci, že jsem udělala dobře. Skvělá akce.

Celá záležitost se odehrávala v sobotu 14.1.2012 v krásných prostorách paláce Illusion na Vinohradech. Začínali jsme v jednu.

V šatně jsme dostali pásky. Byly barevně odlišeny, dle toho, k jaké skupině jsme se sami hlásili. Hip hop nebo latino. Hip hop měli modrou pásku a latino měli zlatou pásku. Hádejte, kterou jsem si vybrala já? 

Hned na začátek se nastavila laťka velmi vysoko. Honza Dvořák a Ina Dauciková (Bohemians Salseros) vyučovali základy LA Salsy. Nikdy jsem na Honzově hodině nebyla, ale teda, klobouk dolů. Je to machr ve své třídě. Ani ne tak tanečně, jako lektorsky. 

Pak přišla na řadu s workshopem regeattonu, který byl namixován s trochou hip hopu Sisa (Sylvia Čáderová). Naučili jsme se krásnou sestavičku. Lektorsky také zvládnuto na jedničku. 

Pak byly další dva workshopy, které opravdu stály za to a mně osobně se velmi líbily. Workshop hip hopu s Wahem a lockinu s Mikeem. Oba mě velmi mile překvapili tím, že nám nejen ukázali pár věcí, něco nás naučili, ale i vysvětlili historii a pozadí toho, proč a jak se hip hop tančí. Předali nám tu svoji radost, kterou z tancování mají. Tak by měla vypadat každá taneční lekce, ať se jedná o jakýkoliv tanec. 

Workshop zouku manželů Lužných nakonec nebyl. Jsou nemocní. Škoda. Třeba příště a přejeme brzké uzdravení!

Skončili jsme tento taneční den v sedm večer. Příjemně unavení a naladění jsme se se s pár lidmi přesunuli do blízké restaurace na jídlo.

Párty začínala v deset hodin. My se dostavili bohužel až v jedenáct. O nic jsme však nepřišli. Program na nás počkal. A že bylo na co koukat. Ostatně asi jako vždy, na podobných akcích. V rámci představení se nám ukázali Bohemian Salseros. Jako vždy, byli výborní. Mě osobně se nejvíc líbil battle mezi hip hoppery a latinos. 

Za Hip hoppery tančil Wahe, Bibi, ... další bohužel neznám a za Latinos tančili Honza Dvořák, Pavel Šimek, Osama, Ina Dauciková, Niky, Karolína Macháčová, atd.... Holky se krásně vlnily. 

Battle byl velmi napínavý. A tanečníci výborní. Nejvíc mě bavil Honza Dvořák. To je opravdický a velký šoumen. Putovní pohár, který se bude předávat na každé této akci, tentokrát vyhráli Latinos! Gratulujeme! 

Atmosféra na párty byla také velmi příjemná. Vzniklo spousta nových přátelství, setkali se zajímaví lidi. Za tuto akci obrovské "Díky"!!! 

Nesmím zapomenout ani na skvělého moderátora večera. Byl jsi úžasný! 

Pokud jsem Vás alespoň trošku navnadila a rádi by jste si zkusili, jaké to je, tančit hip hop. Je tu příležitost.


Žádné komentáře:

Okomentovat