25. 11. 2012

Spinn Class s Luckou a Leonou!


Tanec je můj svět, můj život, můj životní styl. Něco, v čem jsem se našla, co mě neskutečně baví. Tanec mi dává svobodu. Dává mi možnost být tím, čím být chci. Umožňuje mi zažívat a prožívat emoce, hlavně vášeň. Když jsem na parketě a tančím, vznáším se. 

Přijďte se vznášet s námi i Vy! Tento pětihodinový taneční workshop je kvalitní a celkovou průpravou pro všechny, kteří by rádi s tancem začali, ale i pro zkušené tanečníky, kteří by rádi zlepšili svůj taneční rozsah, výraz, svou stabilitu nebo techniku otoček. V tomto workshopu se také dozvíte mnoho nových informací o svém těle, jeho rozsahu, atd.

Pro slečny, ženy či dívky zde máme i blok ladystylingu. Naučíte se, jak se cítit a pohybovat ladně a svůdně. Jak být sexi!

Rádi byste si zkusili pár akrobatických, přesto nenáročných tanečních prvků? Máte jedinečnou šanci v tomto workshopu. 

A pro ty z Vás, kteří by rádi shodili nějaké to kilčo před vánoci, máme blok zaměřený na dokonalé protažení a posilování důležitých partií.

Jeden z bloků je také věnován nácviku choreografie, se kterou plánujeme i vystoupení. Budete-li chtít, můžete toho také být součástí. 

Autorky choreografie a lektorky workshopu jsou:

Lucie Kubašová - profesionální tanečnice, narozená v Bratislavě, se tanci věnuje od 12 let. Má mezinárodní kategorii v latinských tancích i standardu. Stala se certifikovaným trenérem 3.třídy a dosáhla titulů: Mistryně Slovenska v latinskoamerických tancích, Vícemistrině v 10 tancích a standardních tancích. Dvojnásobná Mistryně Slovenska v Salse a Mistryně Evropy v Salse. Účastní se tanečních kongresů nejen v Evropě ale také v USA. Nyní žije v Praze.



Leona Kubešová - vedoucí souborů Freedom, Fridolín TŠ Hes, choreografka, absolventka HAMU, týdenní kurz integrovaného tance mezinárodní taneční skupiny CandoCo, na zážitkových kurzech o.s. UŽ realizovala několik tanečních a pohybových programů.

Taneční workshop se koná 16.12.2012 od 13:00 v Music City Clubu, Ocelářská 39, Praha 9 - Českomoravská.


Registraci zašlete na email monika.beranova@gmail.com, uveďte své jméno, do předmětu napište "Spinn Class".

Cena workshopu je 500 Kč na osobu (celý workshop) nebo 250 Kč za jednotlivé bloky.

Peníze můžete zasílat na účet 205775731/0600 do 10.12.2012



Program:

12:45 - 13:00 registrace
13:00 - 13:15 warm up
13:15 - 14:15 ladystyling s Luckou
14:15 - 14:30 příprava na Spinn Class
14:30 - 15:30 Spinn Class s Lejkou
15:30 - 15:45 protažení s Lejkou - posilovací cvičení
15:45 - 16:00 přestávka
16:00 - 17:00 Akro zouk (zvedačky, akrobatické prvky) s Leou
17:00 - 18:00 nácvik taneční choreografie - autorky - Lucka s Leonou



Na workshop si vemte:
- taneční nebo sálovou obuv (taková, co nedělá černé šmouhy), bez podpatků
- pohodlné oblečení (tepláky, šortky, co komu vyhovuje)
- a hlavně dobrou náladu! 

Přijďte se zamilovat! Těšíme se na Vás!


Žádné komentáře:

Okomentovat