29. 8. 2011

Rande Zoukerů v Palance 18.08.2011 - Loučení s Luciánem v kraťasech

Photo by Dance Planet
Velké slzavé údolí. Luciano je člověk, kterého si zapamatuje každý. Už jen díky jeho úsměvu nebo smíchu. Umí být velmi nakažlivý. 

Luciano je známý tím, že nosí hodně krátké nohavice, známe je jako třičtvrťáky nebo kraťasy, jak kdo chce. A v tomto duchu neboli dress code se nesla i tato párty. Myslím, že Luciana toto milé gesto potěšilo a pobavilo. 

Luciano v ČR strávil celé léto výukou zouku a bachaty v tanečním studiu Dance Planet. Já osobně jsem se jeho kurzů nezúčastnila, ale měla jsem možnost si s ním několikrát zatancovat. Líbí se mi jeho styl. 

Photo by Luciano Zouk
Z bachaty si pamatuji nejvíc ruedu. Ta se mi líbila moc. 

Ale Luciano nám nebude chybět jen jako lektor, ale i jako člověk. Který si umí lidi získat svým srdcem, svým temperamentem, svou velmi pozitivní energií. 

Dostal od svých věrných žáků a fanoušků různé dárky. A Luciano, jako výraz díků, uspořádal něco jako malý zumba maratón. Díky špatnému světlu se mi to bohužel nepovedlo natočit. Prostě byla to párty, jak má být. Těším se, jistě i mnozí ostatní, až zase k nám do ČR zavítá a protančí s námi večer. 

Žádné komentáře:

Okomentovat