24. 10. 2011

Podpořili jsme začínající komunitu v ČB!

To, že jsme zoukoví šílenci, to víme všichni. Ale vědí to i v Českých Budějovicích? Po třetím víkendu v říjnu, to už vědí i tam.

Dali jsme dohromady pražskou výpravu a jeli jsme do ČB podpořit začínající, prozatím málopočetnou komunitu, která projevila zájem o to, naučit se tančit zouk.

A jak to dopadlo?

Myslím, že výborně. Jelo nás tam celkem šest. Pavel (Dj Brandon), Jitka, Petr, Magda, Venca a já. Výuky se ujali Jitka s Pavlem. A my ostatní jsme je občas doplnili. Ke konci měli i svůj vlastní blok Petr s Magdou.

Lidí na workshopu bylo asi osm. Takže se to hezky vypárovalo. Naučili jsme je za jeden víkend společnými silami to, co se jiní učí v kurzech pro začátečníky dva měsíce. To, jestli jim to zůstane v hlavách, to záleží na nich. Informace a materiály jsme jim dodali, ostatní je na jejich pílích a vytrvalosti. Musím říci, že všichni účastníci byli velmi šikovní.

Workshop probíhal ve dvou dnech, sobota a neděle. V sobotu večer jsme vyrazili i na místní salsa párty. Měli jsme možnost předvést i něco ze svého tanečního umění. Myslím, že všem přítomným se to líbilo.
Na přání zúčastněných mám za úkol přidat také zážitek ze sobotního oběda. Mě moc vtipný nepřišel, ale ostatním hrozně moc. Tak tedy... sedím si tak u stolu a čtu si jídelníček. Ke svému překvapení zjišťuji, že mám na výběr dvě možnosti. Buď odejdu a najím se jinde nebo je požádám, aby mi udělali jídlo na přání. Mám totiž bezmléčnou dietu neboli alergie na mléčnou bílkovinu. A ve všem tom jejich jídle byla buď smetana nebo máslo. Zaujalo mně jídlo s názvem "Steak ze svíčkové s liškami", jelikož jsem masožrout jak vyšitej a houby taky miluju, tak jsem si říkala, že by to bylo fajn, ale trošku mne odradila cena, bohužel jsem to řekla nahlas. Říkám: "Tohle jídlo by bylo super, kdyby bylo o stovku levnější" Bohužel jsem si nevšimla, že za mnou stojí šéfová celého podniku a ona nato: "To bych Vám ten steak mohla udělat maximálně z bůčku". No nebudu to prodlužovat, při objednávání mi tekly slzy, jak moc jsem se smála. Paní byla vážně vtipná. Asi po 10 minutách jsme se společně shodly na tom, že mi udělají kuřecí steak na přírodno s brusinkami a rýží. Bylo to moc dobré!

Takže budějičáci! Učte se a trénujte! Přijedeme Vás znovu podpořit.

Máme pro Vás i videa nebo fotky, aby jste jako věřili, že jsme se tam neflákali! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat