27. 3. 2012

Moje/Vaše Zouk Toulky - příběh Máji Kolovratníkové

Cesta za vášní po brazilsku

Na taneční scénu jsem se dostala před 5ti lety, kdy jsem na matfyzáckém plese vyhrála jednu z hlavních cen. Byl to kurz salsy dle vlastního výběru u Mirky a Mariána. Vtipnější byl fakt, že jsem ten večer sama moderovala.

Po nějaké době jsem začala pociťovat větší náklonost k dominikánské bachatě a plynule přešla z kurzů salsy do tanečního centra manželů Sejkorových.

V té době mi při studiu a brigádě často zbyla volná jen neděle a tak jsem začala navštěvovat párty na Občanské plovárně pod taktovkou DJů Osamy a Mariana. Netrvalo dlouho a na parketu se sem tam objevily dvě blondýnky a tancovaly pro mně neznámý tanec s toliko efektním házením dlouhých vlasů.
Jedna z kongresových párty v Palance mě pak přiměla zavítat na kurzy do Danceplanet a vyzkoušet si tento tanec na vlastní kůži. Kupodivu se pro něj nadchli i kamarádi, kteří dříve tančili salsu či bachatu, a tak jsme se opět shledali a měli možnost společně trénovat. Trvalo tomu ještě rok než se mi zouk dostal pod kůži a naprosto utlumil touhy po jakémkoliv jiném tanci. Dnes už si bez něj svůj život nedovedu představit.

autor: Mája Kolovratníková

Žádné komentáře:

Okomentovat